zmień kontrast powiększ czcionkę pomniejsz czcionkę uproszczona wersja
Rada Miejska w Sulechowie

Rada Miejska w Sulechowie Transmisje z obrad Rady

Obrady XVIII sesji Rady Miejskiej w Sulechowie - 23 lipca 2025 - CZ1

Czas publikacji: 39 dni 17 godzin temu
Długość nagrania: 00:13:59
Liczba odtworzeń: 239
Jakość nagrania: SD | HD

Podsumowanie przebiegu posiedzenia / wygenerowane przez sztuczną inteligencję

Streszczenie XVIII sesji Rady Miejskiej w Sulechowie - 23 lipca 2025

Obrady XVIII sesji Rady Miejskiej w Sulechowie rozpoczęły się z niewielkim opóźnieniem. Przewodniczący sesji powitał burmistrza Sulechowa, Wojciecha Sołtysa, zastępcę burmistrza Marcina Górznego, skarbnika gminy Marcina Fafułę, sołtysów, kierowników wydziałów Urzędu Miejskiego oraz mieszkańców gminy obecnych na sesji. Przewodniczący poinformował, że sesja jest transmitowana i nagrywana. Stwierdzono obecność 19 radnych, co pozwoliło na prawomocne podejmowanie uchwał.

Punkt 1: Przerwa

Na początku sesji zgłoszono wniosek formalny o pięciominutową przerwę, który został przyjęty.

Punkt 2: Porządek obrad

Po przerwie przystąpiono do omawiania porządku obrad. Przewodniczący zaproponował zmiany do porządku, w tym trzy druki:

  • druk nr 108 - uchwała w sprawie przekazania wniosku dotyczącego skuterów wodnych,
  • druk nr 109 - uchwała w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących budżetu obywatelskiego na 2026 rok,
  • druk nr 110 - uchwała w sprawie regulaminu przyznawania dodatków dla nauczycieli zatrudnionych w jednostkach oświatowych gminy.

Burmistrz wyraził zgodę na wprowadzenie tych zmian do porządku obrad.

Punkt 3: Dodatkowe wnioski formalne

Radny Piotr Miszkiewicz zgłosił wniosek o dodanie druku nr 111 dotyczącego rozpatrzenia sposobu petycji, która była jednogłośnie poparta przez komisję. Wniosek został również zaakceptowany przez burmistrza. Kolejny wniosek zgłosił radny Piotr Czuba, dotyczący druku nr 112, który dotyczył przekazania petycji do właściwych organów. Wniosek ten również został przyjęty.

Punkt 4: Głosowanie nad uchwałami

Po wprowadzeniu zmian do porządku obrad przystąpiono do głosowania nad uchwałami. Wszyscy radni mieli możliwość zapoznania się z dokumentami przed głosowaniem.

Punkt 5: Dyskusja i pytania

Podczas sesji odbyła się dyskusja na temat zgłoszonych wniosków oraz uchwał. Radni zadawali pytania dotyczące szczegółów projektów, a także poruszali kwestie związane z mieszkańcami gminy.

Punkt 6: Podjęcie uchwał

W wyniku głosowania podjęto uchwały dotyczące:

  • druku nr 108 - uchwała w sprawie przekazania wniosku dotyczącego skuterów wodnych - przyjęta,
  • druku nr 109 - uchwała w sprawie konsultacji społecznych dotyczących budżetu obywatelskiego - przyjęta,
  • druku nr 110 - uchwała w sprawie regulaminu przyznawania dodatków dla nauczycieli - przyjęta,
  • druku nr 111 - rozpatrzenie sposobu petycji - przyjęta,
  • druku nr 112 - przekazanie petycji do organów właściwych - przyjęta.

Punkt 7: Zakończenie sesji

Po zakończeniu głosowań przewodniczący podziękował wszystkim uczestnikom za obecność i zaangażowanie, a sesja została zamknięta.

Uwaga!

Powyższe podsumowanie zostało wygenerowane przez sztuczną inteligencję. Mogą znajdować się z nim błędy oraz nieścisłości. W celu weryfikacji zapisów podsumowania, rekomendujemy przesłuchać nagranie i upewnić się, że zawarte w nim stwierdzenia są zgodne ze stanem faktycznym.

Pozostałe transmisje