Obrady XVIII sesji Rady Miejskiej w Sulechowie rozpoczęły się z niewielkim opóźnieniem. Przewodniczący sesji powitał burmistrza Sulechowa, Wojciecha Sołtysa, zastępcę burmistrza Marcina Górznego, skarbnika gminy Marcina Fafułę, sołtysów, kierowników wydziałów Urzędu Miejskiego oraz mieszkańców gminy obecnych na sesji. Przewodniczący poinformował, że sesja jest transmitowana i nagrywana. Stwierdzono obecność 19 radnych, co pozwoliło na prawomocne podejmowanie uchwał.
Na początku sesji zgłoszono wniosek formalny o pięciominutową przerwę, który został przyjęty.
Po przerwie przystąpiono do omawiania porządku obrad. Przewodniczący zaproponował zmiany do porządku, w tym trzy druki:
Burmistrz wyraził zgodę na wprowadzenie tych zmian do porządku obrad.
Radny Piotr Miszkiewicz zgłosił wniosek o dodanie druku nr 111 dotyczącego rozpatrzenia sposobu petycji, która była jednogłośnie poparta przez komisję. Wniosek został również zaakceptowany przez burmistrza. Kolejny wniosek zgłosił radny Piotr Czuba, dotyczący druku nr 112, który dotyczył przekazania petycji do właściwych organów. Wniosek ten również został przyjęty.
Po wprowadzeniu zmian do porządku obrad przystąpiono do głosowania nad uchwałami. Wszyscy radni mieli możliwość zapoznania się z dokumentami przed głosowaniem.
Podczas sesji odbyła się dyskusja na temat zgłoszonych wniosków oraz uchwał. Radni zadawali pytania dotyczące szczegółów projektów, a także poruszali kwestie związane z mieszkańcami gminy.
W wyniku głosowania podjęto uchwały dotyczące:
Po zakończeniu głosowań przewodniczący podziękował wszystkim uczestnikom za obecność i zaangażowanie, a sesja została zamknięta.
Powyższe podsumowanie zostało wygenerowane przez sztuczną inteligencję. Mogą znajdować się z nim błędy oraz nieścisłości. W celu weryfikacji zapisów podsumowania, rekomendujemy przesłuchać nagranie i upewnić się, że zawarte w nim stwierdzenia są zgodne ze stanem faktycznym.