Porządek obrad
2.
Przedstawienie porządku obrad
3.
Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym
4.
Informacja Przewodniczących Komisji Rady Miejskiej z prac komisji w okresie międzysesyjnym
5.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza Sulechowa w okresie międzysesyjnym
6.
Informacja o zasadach umieszczania i zasadach odpłatności za pobyt w Domu Pomocy Społecznej i placówkach opiekuńczo-wychowawczych
7.
Rozpatrzenie i podjęcie uchwał:
1)
w sprawie strefy płatnego parkowania, wysokości i sposobu pobierania opłat za parkowanie pojazdów samochodowych na obszarze miasta Sulechów (druk nr 70),
2)
w sprawie nadania nazwy ulicy położonej w obrębie Nowy Świat (druk nr 71),
3)
w sprawie oceny aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Sulechów oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie gminy Sulechów (druk nr 72),
4)
o zmianie uchwały w sprawie wskazania miejsc prowadzenia handlu obwoźnego na obszarze gminy Sulechów (druk nr 73),
5)
w sprawie projektu uchwały w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Sulechów oraz określenia granic obwodów (druk nr 74),
6)
o zmianie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Sulechów na lata 2019-2028 (druk nr 75),
7)
o zmianie uchwały budżetowej Gminy Sulechów na 2019 rok (druk nr 76),
8)
w sprawie metod ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (druk nr 80)
9)
w sprawie odwołania radnej z członka Komisji Budżetu i Gospodarki Rady Miejskiej w Sulechowie (druk nr 77)
10)
w sprawie udzielenia odpowiedzi na skargę do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wielkopolskim (druk nr 78)
11)
w sprawie programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Sulechów (druk nr 79)
8.
Interpelacje i zapytania radnych
9.
Zapytania sołtysów i mieszkańców Gminy Sulechów
11.
Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji
12.
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania
13.
Wolne wnioski i informacje
14.
Zamknięcie obrad sesji