« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

3. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Sulechowie o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

4. Informacja Przewodniczących Komisji Rady Miejskiej w Sulechowie z prac Komisji w okresie międzysesyjnym.

5. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Sulechowa w okresie międzysesyjnym.

6. Informacja dotycząca realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2022/2023.

7. Rozpatrzenie i głosowanie projektów uchwał:

3) (druk nr 741) w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do przyznania nieodpłatnie pomocy w zakresie dożywiania dla osób objętych programem "Posiłek w szkole i w domu" na lata 2024-2028 w formie świadczenia pieniężnego w postaci zasiłku celowego,

8) (druk nr 746) w sprawie opinii dotyczącej objęcia przez Gminę Sulechów udziałów w Sulechowskim Przedsiębiorstwie Komunalnym "SuPeKom" sp. z o.o. z siedzibą w Sulechowie,

9) (druk nr 747) w sprawie projektu uchwały o zmianie uchwały w sprawie zasad udzielania dotacji celowej na dofinansowanie kosztów wymiany źródeł ciepła w celu ograniczenia zanieczyszczeń powietrza na terenie Gminy Sulechów,

10) (druk nr 748) w sprawie projektu uchwały o zmianie uchwały w sprawie zasad udzielania dotacji celowej na dofinansowanie kosztów budowy przydomowych przepompowni ścieków na terenie gminy Sulechów,

11) (druk nr 749) w sprawie projektu uchwały o zmianie uchwały w sprawie zasad udzielania dotacji celowej na dofinansowanie kosztów budowy bezodpływowych zbiorników na nieczystości ciekłe na terenie gminy Sulechów,

12) (druk nr 750) w sprawie projektu uchwały o zmianie uchwały w sprawie zasad udzielania dotacji celowej na dofinansowanie kosztów budowy przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Sulechów,

14) (druk nr 752) w sprawie ceny za usługę odprowadzania wód opadowych lub roztopowych do zbiorników retencyjnych wód opadowych lub roztopowych ujętych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w system kanalizacji deszczowej otwartej lub zamkniętej na terenie Gminy Sulechów,

8. Przerwa.

9. Zapytania sołtysów i mieszkańców oraz udzielanie odpowiedzi.

10. Wolne wnioski, informacje oraz dyskusja.

11. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej